دکتر هاشمی و تفکیک حوزه انتخابیه تکاب شاهین دژ و میاندواب. رضوانی

نماینده مردم میاندواب و شاهین دژ و تکاب تاکید کرد: تفکیک میاندوآب از شاهین دژ و تکاب مطالبه مردم بود که صورت گرفت و در مجلس یازدهم این تفکیک صورت خواهد گرفت.

 

همایون هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مصوبه امروز چهارشنبه ۲۷ مرداد مجلس شورای اسلامی در خصوص تفکیک حوزه انتخابیه میاندواب و شاهین دژ و تکاب اظهار داشت: یکی از مطالبات اساسی مردم سه شهرستان، میاندواب و شاهین دژ و تکاب تفکیک حوزه ها بود چرا که رسیدگی به هر سه شهرستان با سختی و مشکلاتی همراه بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: برای تفکیک این سه شهرستان خلاءقانونی وجود داشت، برای تفکیک از سوی دولت های گذشته لایحه ای به مجلس ارسال شده بود اما تایید و تصویب مجلس را به همراه نداشت.

وی گفت: امروز با کمک محبی نیا نماینده دیگر حوزه میاندواب و شاهین دژ و تکاب و همراهی نمایندگان دیگر این طرح تصویب شد. ابتدا بر اساس کار کارشناسی موضوع در کمیسیون شوراها و امور داخلی تهیه و تصویب شد و امیدواریم محل توسعه و رفع مشکلات حوزه انتخابابیه میاندواب و شاهین دژ و تکاب باشد.

تفکیک حوزه انتخابیه میاندوآب و شاهین دژ و تکاب مطالبه مردم بود/ تفکیک در مجلس یازدهم انجام می‌شود

این نماینده با بیان اینکه وسعت حوزه انتخابیه میاندواب و شاهین دژ و تکاب به حدی است که نماینده نمی تواند به همه مسائل آن بپردازد، افزود: همین امر محلی برای گلایه موکلان شده بود که با این طرح مسئله در مجلس آینده بر طرف می شود، نکته قابل توجهه در تفکین میاندواب  از شاهین دژ و تکاب این است که برای دولت بار مالی ندارد.

هاشمی با بیان اینکه در جدا کردن میاندواب از شاهین دژ و تکاب به ساختار جغرافیایی و اداری توجه شده است، اظهار داشت: تفکیک حوزه انتخابیه  میاندواب و شاهین دژ و تکاب کار اساسی و خوبی است که بر اساس مطالبه مردم انجام شد و باعث پیوند محکم بین مردم و دولت خواهد شد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مجلس دهم حوزه انتخابیه میاندواب و شاهین دژ و تکاب تفکیک نمی شود بنابراین تقسیم بندی بین بنده و آقای محبی نیا رخ نخواهد داد این تفکیک از مجلس یازدهم صورت می گیرد./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395برچسب:, | 13:10 | نویسنده : رضوانی |